Bu Blogda Ara

1 Şubat 2019 Cuma

1. gün

Uzun zaman olmuş, olacaktı da. Neyse ki yüzünü görmeden, daha iki kelam etmeden, tutup seni kendine getiren kadınlar hala var, iyi ki. Ezgi' nin fikrine ve emeğine bin teşekkür.
Ve ilk gün yazısıyla merhaba. önceden yazmak için kırk saat düşünür,uygun ortamı sağlar,güzel bi çay demler,aman rengi şöyle olsun,dur yazı karakteri böyle olsun,,,derken derken zamanı öldürür-müşüm. şimdi ne mi oldu. 4 aylık Peri adında bi kızım. şimdi onun odasındayım.odasına ve yatağına alışsın,uykuları düzenli olsun diye yanındayım,yere attığım bi şiltenin üzerinden -anca bu saat olmuş- bunları yazıyorum.yani odayı ayırdık ama kendimi ayıramadım. öyle hemen geldim yine.sonradan toplar, yavaş yavaş temizlerim. Bu bir meydan okuma olacak. her gece kendime bu saatlerde...her işim bitmiş, Peri uyumuş, uykusuz ve yorgun değilmişim gibi yazacağım. ve en güzeli de yeni hikayelere ortak olmak için.

16 yorum:

  1. Önce Peri misler gibi uyusun:) Ne de güzel ismi var, haydi bakalım yolumuz açık olsun. Çok sevindim sadece yazmak için başladığına. Bak güzel şeyler olacak göreceksin :)
    Liste işi tamamdır dilediğin zaman bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayende oldu Ezgi :) hemen listeye gidiyorummm :*

      Sil
  2. Hoş gelişler olsun, devamı gelsin, Peri misler gibi uyusun ;)

    YanıtlaSil
  3. peri'ye güzel bir ömür diliyorum, maşallah.

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı mutlu huzurlu olsun Peri tatlı rüyalar görsün :)

    YanıtlaSil
  5. pri, ne güzel bir isim
    upuzun bol şanslı bir ömür diliyorum güzel kızına
    yazmak rehabilite eder hele de snein gibi taze çiçeği burnunda bir anne için bir kaçış olur
    iyiki katılmışsın bu meydan okumaya
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olacak, hep birlikte...sevgiler benden :*

      Sil
  6. o zaman hoooş geldiniz :) ve uyku düzeni için o günler de geçecek içinde olan her zaman dilimi kıymetli kolaylıklar dileirm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleymiş tadını çıkarıyoruz büyümeden :) çookk teşekkür ederim :*

      Sil
  7. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınızı çok beğendimm.. 😊 benim de sayfam var profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz 😊

    YanıtlaSil
  8. Meeerhaba :) Belki dünyanın beklediği iyilik perisi senin kızındır. Ne güzel şey düş kurmak :) Güzel bir 28 gün olacak :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil