Bu Blogda Ara

19 Şubat 2019 Salı

19 gün

19. En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim

Aslında uzun yollar önce yazdığım bi blogum vardı. Okul yıllarımda bana eşlik eden, o zamanlar beni etkileyen ne varsa yazdığım özgür bi alandı. Sonrası niye bilmem birden öyle sildim. Bazen olur o bana. İnstagram hesaplarımı da çok silmişimdir :) Sonra Ezgi'yi keşfettim instagramda (sanırım Hürrem Aslan'ın bi paylaşımında denk gelmiş ve hemen takibe almıştım). Sonrası da malum her gün geç de olsa yazıyorum, ve yazılanları okumaya çalışıyorum. Çok keyifli geçiyor yani Şubat, sayenizde 💚


Madem blog tarihim bu kadar kısa, ben de size blogun isminden bahsedeyim. PUMPULİ!



Blogun ismi instagram hesabımla aynı. Dükkan için isim ararken bu olsun demiştim. Eşim Elazığlı. Bayramda el öpmeye onların köyüne gittiğimizde dedesi beni severken Pumpulim demişti. Daha önce de hiç duymadığım için çok hoşuma gitti. Araştırdım ama çok bi şey bulamadım. Sadece bi dilde sanırım pamuk anlamına geliyor. Yani pamuğum gibi bi sevme sözcüğü olabilir. Pumpuli dedenin bana emanetidir 🌿

Bu da işlediğim pamuk broşum, yeri ayrıdır.

5 yorum:

  1. Aaaa..Dur ben Elazığ'lılara sorayım bir bunu bakalım birşey bulacak mıyız? :)

    YanıtlaSil
  2. Pumpuli, çok hoş ♡ Ve pamuk broş... Bayılıyorum bu pamuk demetlerine. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. çok zarif bir isim olmuş :) ve sevgi dolu

    YanıtlaSil
  4. Ay ne tatlı bir isim öyküsü, çok hoş <3.

    YanıtlaSil
  5. İyi ki gelmişsin tekrar, ne güzel oldu. Umarım devam edersin gitmezsin artık.. Pumpili çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil