Bu Blogda Ara

13 Şubat 2019 Çarşamba

13. gün

3. Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi

Tam benlik konu başlığı. Çünkü çok sadık bi izleyiciyimdir. Paylaştığım hesapların çoğu nerden baksan bi 6-7 yıldır izlediğim hesaplar. Sevdim mi çok severim. Evet seçmeye başlıyorum ve seçerken de pek tabi biraz azaltma yapabilirim :) 


NAKIŞÇILARI ŞÖYLE ALALIM

  • YUMIKO HIGUCHI-Japon nakış tasarımcısı. bitiyorum. çok seviyorum. 
  • DEFNE GÜNTÜRKÜN- yerli nakış tasarımcısı :) ah ah ne kopyaları yapıldı işlerinin. niye böyleyiz anlamış değilim!

  • ELENA CARON- nakışçı
  • YULA- yine Japon yine nakış. Japonlar bu işi biliyor. 
  • MENTİ- bu hanımı da çok seviyorum. 
  • MİRTLE- minik minik değişik insanlar

ÖRGÜ-AMİGURUMİ

  • SEDA KAYA- Başlarda Kuzey için takip ediyodum :), sonra bu taraflara taşınınca Bodrum'da atölyesine katıldım. Amigurumi sevgim sayesindedir.
  • YAN- canım Yan, aşkım Yan
  • AHYANE- çok başka bi tarzı var
  • CHİ WEİ - en son tavşan tarifini ördüm şahane oldu :)

DÖVMECİLER

  • PİS SARO- diyecek sözüm yok. 
  • EVA KARABUDAK- şahane bi yetenek kendisi. bi zamanlar Ankara'da idi, kanaviçe dövmeler yapardı, sonra zaten göremedik :) Amerika'da. gitsek de yaptıramayız büyük ihtimal. 
  • RİTA- bu kadın için Kiev'e gideceğim bi gün. hayallerimden birisidir!
  • SOL- ah Kore ah diyorum, şahanedir

ÇİZİMCİLER


DİĞER
  • Caitlin and Manda- O zamanlar instagram yoktu blog vardı. çok güzel DIY projeleri var bu kardeşlerin
  • Joy & Don Prouty- bu ablanın 5 tane çocuğu var! ve fotoğrafçı, saygılar
  • STEPHANİE- videolarını izlerken hipnoz garantili. şu kadının esnekliğinin dörtte birine razıyım
  • DİCLE DOĞAN-  yürüyor. gezmek için değil ama!
  • İREM ÇAĞIL -  sinek sekiz yayınevi kurucusu, bayılıyorum.

Baya tüm listeyi gözden geçirdim, dersime iyi çalıştım bugün :) Aslında daha fazla var severek takip ettiklerim ama genel olarak bu tarz diyebilirim. Tek kusurum beğendiğim halde beğen-memek, bi türlü alışamadım hala. Ama artık dönüp basıyorum like'ı :) Sizde neler var?

6 yorum:

  1. Şahane bir kaynak yaratmışsın bize, emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Ayy,yaptığın her kategoride benim de takip ettiğim insanları görünce mutlu oldum. :) Hareket amiri, eva, kedito... Kanımın sana kaynamasına şaşırmamak lazım o vakit :)

    YanıtlaSil
  3. Japonlar bu işi biliyor gerçekten de ilkini bayıla bayıla takip ediyorum. Seda'yı çok seviyorum biliyor musun amigurumide ördüğüm ilk iş onun tarifi, o sayede de tanıştım . Yan zaten bir tane :)
    Stephanie efsane, İrem Çağıl'ı da çok severek takip ediyorum ama Kiraz çok tatlı çook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japonların her işine bayılıyorum gerçi 💚 ah Kiraz, resmen elimizde büyüdü gibi :)

      Sil