Bu Blogda Ara

23 Şubat 2019 Cumartesi

23. gün

23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. 


Bu günün yazısı için fotoğrafa ihtiyacım olacak. O yüzden şimdilik böyle kalsın. Yarın çok şahane bi şeyler gelecek :)

Geldim :) Şubat nasıl geçti anlamadım. Bunun sebebi elbette blog yazmak oldu. 

Yapıyorum: İlk olarak neler yaptımla başlamak istedim. Çünkü çok yeni bi amigurumi tarifi denedim. Hem de blog sayesinde tanıştığım sevgili Tülin'in yazdığı bi tarif. Çok bekletmeden tanıştırayım, Brunella :) Kendisi gezmeyi çok seven, hafif esintilerde üstüne bi pelerin almayı tercih eden, bukle saçlı bi kızçe. Peri büyüyünce ona yol arkadaşı olması hayaliyle...Çok teşekkürler Tülin, benimle emeğini paylaştığın ve Brunella'yı emanet ettiğin ilk kişilerden olduğum için.









Seviyorum: Peri'yi alıp her gün yürüyüşe çıkmayı çok seviyorum. Hem bana iyi geliyor, hem de Peri dışarı uykularına alışmış oluyor. Bahar geliyor ve bu uyanışı her gün takip ediyorum.

Yiyorum: Mevsim sebze ve meyvelerini. En çok pırasa ve karnabahar. Otlar da yavaş yavaş geliyor. Yıka, kavur, yumurta kır... Bu kadar basit ve lezzetli.

İçiyorum: Bol bol su. Sütü artıran tek şey su bence. Ihlamur, kuşburnu ve biberiye çaylarını da gün aşırı içiyorum sanırım.

Hissediyorum: Bazen tükenmiş ama genelde enerjik hissediyorum :) 

Düşünüyorum: Sırt kısmında ufak bi delik açılan keten ceketime ne işlesem diye düşünüyorum bu aralar.

Hayalini kuruyorum: Yeni yerler görme hayalleri elbette. Bu hiç değişmez.

Okuyorum: Aylık takip ettiğim dergiler dışında kitap okuyamıyorum.

Dinliyorum: Melike Şahin'in yeni teklisini dinliyorum. Siz de dinleyin...

İzliyorum: Tam izliycem bi Peri beliriyor :) 

4 yorum:

  1. Çok güzel bir neler yapıyorum yazısı olmuş :) Brunella da çok şahane, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sayende Tülin'le tanıştık ve o da beni Brunella ile tanıştırdı :))

      Sil