Bu Blogda Ara

12 Şubat 2019 Salı

12. gün

12. Yaşasın meşhur moda blogger'ı gibi hissedebilirsin bugün kendini. Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim..


Bu da yine derinlikli bi soru aslında. Alıp kullanmadığımız o kadar eşya, malzeme var ki...Ben yaklaşık 5 senedir bunu düzeltmeye çalışıyorum kendi çapımda. O yüzden kullandığım ürünler beni kurtaran, etkisini hemen gördüğüm ve 2. sini aldığım ürünler. Az ve öz.

Bu kadarcık :) Onun dışında bi de bittikçe aldığım rimel vardır ama marka fark etmez, lazım olunca bakar alırım o kadar. Önceden her indirimde ne var ne yok toplardım ama o günler bitti çok şükür. Şimdi genelde içeriği nispeten temiz ürün kullanıyorum. Bakalım siz de ne var ne yok :)




6 yorum:

  1. şu dudak palmlarını merak ediyorum ama hiç denemedim çünkü çok tutucuyum ne gerek varcıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuruyup çatlarsa :) bir de bu marka doğal içerikli olduğu için yemesi de sorun olmuyor 💚

      Sil
  2. O halde bu el kremi not edilsinn.. :)

    YanıtlaSil
  3. Blistex ablamın da kullandığı bir marka, o da aynını söylüyor balmı için :) Denemek lazım.

    YanıtlaSil