Bu Blogda Ara

10 Şubat 2019 Pazar

10. gün

10. Şimdiki aklım olsa şu bölümde okurdum dediğin bir dal var mı ? Anlat bakalım neymiş ?


Şimdiki aklımız olsa şimdiki aklımız olmazdı :) Ben aslında çok seviyorum okuduğum bölümü, Biyoloji bölümü mezunuyum. Hoş okumasam ne olurdu, hiçbir şey...Hatta umarım Peri büyüyene kadar sistemimiz biraz değişir ve okulsuz öğrenmek yasal hale gelir. Elbette bu anne babaların elinde. Bunu neden istiyorum? Okuduğum okul bana çok şey katmadı. Edindiğim çoğu bilgi kendi merakım ve çabam sayesinde diyebilirim. Bazen bitki isimleri paylaşıyorum (ilgisi olan için pumpuli dükkan'ın instagram hesabı burada) aynı bölümü okuyan arkadaşlarım bile şaşırıyor, nasıl biliyosun diye. Okuduğum okullar da bana çok şey katmadı ne yazık. İlkokulda yaşanan sıkıntılar, ki şimdiki ismi zorbalık olmuş, öğretmenlerin çabalaması ama illa bir şekilde idareye takılması, çünkü idare dediğin idare etmeli, ne gerek var yea...Neyse ne diyodum çok kopmadan toparlamam gerekirse...

Valla seçe seçe en zor bölümü seçtim sanırım ama ben illüstratör olmak isterdim, ek olarak çocuk kitabı yazarlığı da çok şahane olurdu. Ya da bitki ressamı. Türkiye'de şahane bi kadın var mesela, bilmeyen işlerine bi baksın çok seveceksiniz. Büyüyünce Işık Güner olurum belki kim bilir...

Yani olamadım neticede. Okumadığım için değil de, kendimi bu yönde geliştirmediğim için, 'olmak' ne ise o şartları kendime sağlayamadığım için, daha korkusuzca çizip boyamadığım için...Resmen en uzun yazımı yazdım sanırım. Yaramı açtın Ezgi :) size bi kaç şahane görsel bırakıyorum efendim, sevgiyle...




by SOOSH

9 yorum:

  1. Umarım bir gün kendinizi hayalini kurduğunuz şeyleri yapabiliyor olarak bulursunuz :) Hem bakındım biraz, Işık Hanım da okuduğu bölümün dışında bir işe yönelmiş. Neden olmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi ya ben de aynı düşünüyorum 💚

      Sil
  2. İlüstratör ol bence ya da bitki ressamı 🤗

    YanıtlaSil
  3. İllüstrasyonlara bayılıyorum ama bende de hiç yetenek yok ki :). Işık Güner'i iyi ki paylaştın, bilmiyordum mutlu oldum öğrendiğime <3.

    Azmine de hayran kaldım, ne güzel sana verilenle yetinmeyip araştırıp okuyup öğrenmen, asıl ihtiyaç bu zaten o istek, yani sen yeter ki iste illüstratör de olursun çocuk kitabı da yazarsın :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işık Güner çok başarılı bi sanatçı 💚 ah ah istiyorum hem de nasıl, umarım...

      Sil
  4. Bence istersen olursun ne dersin :)
    Işık Güner'i ben de çok severek takip ediyorum. Hatta illüstrasyonlara bayılıyorum ama bir gıdım dahi yeteneğim yok. Çöp adamdan ilerisi yok ne yazık ki :/

    O yüzden azıcık çizebiliyorsan çiz gitsin, benim için de çiz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet vaktim varken eski yazılarına gittim biraz, sen de çok seviyosun 💚 ben de az biraz ışık var gibi ama az :)))

      Sil