Bu Blogda Ara

18 Şubat 2019 Pazartesi

18. gün

18. Evet bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat. Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela..

Bu serinin adı Bitki İşleri olsun. Bahar kapıda, türlü çeşit çiçekler, otlar... Hep peşlerinden gidiyorum. Çok seviyorum ve çiçek takvimi tutmaya çalışıyorum. Ege'deyiz ve bu bölgenin florası muazzam. Haftasonu gittiğimiz Karacahisar köyünden kareleri buraya bırakıyorum 💚


Anemone coronaria - Taçlı dağ lalesi

Gagea peduncularis - Karga sarımsağı


Bellis perennis - Koyungözü papatyası

11 yorum:

  1. Yaşasın... Bodrum lalesi dolu her yer. Ve ne güzel bir fikir çiçek takvimi. Hafta sonu onları seyredip, accık toplamaya köylere gitmeyi planlıyorum hatta. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. içim açıldı çiçek çiçek :)

    YanıtlaSil
  3. İçimde çiçekler açtıı :) Bahar hiç eksik olmayacak buralardan, ne güzel.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu seriyi çok sevdim :)

    YanıtlaSil