Bu Blogda Ara

22 Şubat 2019 Cuma

22. gün

22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen bir şeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar...

Aklıma gelenleri hemen yazıyorum...

  • makarna haşlarken biraz haşlama suyundan ayırırım, üzerine yaptığım sosu açmak için içine eklerim
  • tahta kaşıkları ayda 1 sirkeli karbonatlı suyla kaynatırım
  • çiçeklerime üvez gelmişse (siyah ufak uçuşan böcekler) içinde sigara külü olan suyla sularım
  • gece yatmadan evi toplar, temizlerim, aslında bu hamaratlık değil, tamamen iş biriktirmek istemeyen üşengeç işi :)
Bu liste arada güncellenebilir. Çünkü arkadaşlarla toplanınca 'bak ben de şöyle yaparım' 'bunu bi de öyle dene' gibi cümleler çok duyulur. 

Ve kim neler yazmış hepsi okunmalı...:)

5 yorum:

  1. tahta kaşıklara hemen uygulayacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Gece evi, özellikle mutfağı toplarım.Eğer dağınık kalırsa sabah kalktığımda o dağınıklığı görünce çok moralim bozuluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutfak bezi yıkanıp katlanır ve işlem tamam :))

      Sil
  3. Aa o siyah böcekçikler bazen benim çiçeklerimde de oluyor. Ama bu yöntemi ilk defa duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde sigara içen varsa izmaritleri su dolu bi kapta biriktirin, sonra bekleyen suyu azar azar paylaştırın, bir de toprağı çok nemli bırakmayın, arada susuz kalabilir ;)

      Sil