Bu Blogda Ara

11 Şubat 2019 Pazartesi

11. gün

11. Son zamanlarda okuyup bitirdiğin kitabın yorumunu yazabilir misin ?


Bu aralar sadece kitapların tozunu alabiliyorum...Hasan Ali Toptaş 'ın Kuşlar Yasına Gider kitabını bitiremedim mesela, yaklaşık 4 aydır bekliyor. Ben de bir önceki okuduğum kitabı sizle paylaşmak istedim. Hikaye türünde olmadığı için de yorumu biraz kısa olacak.


Faruk Akbaş'ın Anadolu Orkideleri kitabı. Cağnım ablamın hediyesiydi. Aslında foto kitap denilebilir. Bilimsel olarak çok etkin değil. Ki zaten önemli olan fotoğraflar. Orkideleri basit hatlarıyla ayırmak için sade bir kaynak. 

4 yorum:

  1. seviyorum bitki fotoğraflarını , makro çekimlerde çıkan detaylara hayranım

    YanıtlaSil
  2. Hasan Ali Toptaş :) Çok merak ediyorum, çok istiyorum okumak. En kısa zamanda diyelim. Foto kitap da çok iyiymiş, severim :)

    YanıtlaSil