Bu Blogda Ara

8 Şubat 2019 Cuma

8. gün

8. Kolaya kaçıyorum, yazıyı sen yazmak zorunda değilsin. Bırak da bizim için seçtiğin 3 alıntıyı okuyalım bugün.



'İnsan sonuna kadar umutlu olabiliyor. Umut bir çare değil ama galiba çareden daha büyük bir şey. ' Mino'nun Siyah Gülü-Hüsnü Arkan



'İnsan bilgisini ve maddi serveti reddediyorum. İnsanoğlu hiçbir şey yaratamaz. Hepsi doğanın eseri. İnsanoğlu bir ot tanesi bile yaratamaz. Onu yaratan doğadır.'Masanobu Fukuoka



'Biz doğayı bilemeyiz. İnsan hiçbir şey değil; mükemmel şekilde devinen doğanın içerisinde hiçbir şey değiliz ve buna olan öfkemizle adeta yıkıp döküyoruz etrafımızdaki her şeyi. Biz sadece doğayla “birlikte” var olabiliriz. O'ndan farklı ya da O'nun dışında değiliz.' Masanobu Fukuoka


'Hiçbir şey senin değil. Kullanmak için var. Paylaşmak için var.' Mülksüzler-Ursula K. Le Guin




10 yorum:

  1. son söze katılıyorum, sonuçta hepsini bırakıp gidiveriyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle öyle, bunu bilerek yaşamak lazım 💚

      Sil
  2. Mülksüzler..Okumamıştım, listeye aldım.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle ondan farklı ya da dışında değiliz. Hatta tüm hücrelerimizde onun parçalarını taşıyoruz.
    Ursula'cım yine ne güzel yazmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başka bi kadındı çok, yeri nur olsun 💚

      Sil
  4. Yazarın kitaplarından Ekin Sapı Devrimi aldığım ama hala okuyamadığım bir kitap, alıntı da çok güzel o kitaptan mı bilmiyorum :).

    Hüsnü Arkadan'da ne güzel söylemiş :).

    Doğa ile ilgili alıntılar, çok güzel. Çok mutlu oldum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ikisini de okudum, sanıyorum bu ekin sapı devrimi'nden...doğal tarımın yolu daha çok uygulama üzerine, çok güzel çizimleri var, mutlaka oku eğer ilgin varsa 💚

      Sil