Bu Blogda Ara

20 Şubat 2019 Çarşamba

20. gün

20. Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazırla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse )

Bugün hava 17 dereceydi. Kuşların ötüşü değişti. Ve ilk cemre havaya düştü. Yine her gün yaptığım gibi Peri'yi alıp dışarı çıktım. Ve bu günün listesini düşündüm.


  • Tam bu havaların şarkısı. Her yeni cemrede açar dinlerim. Siz de dinleyin istedim. ÜMMÜŞEN!

  • Eğer okumak için az da olsa vaktim olsaydı bugünün kitabı hala yarım olan, Kuşlar Yasına Gider olurdu :(

  • Bence bugünün filmi değildi ama izledik bi kere napalım, Organize İşler Sazan Sarmalı, kötüydü, çok zorlama olmuş, resmen enerjimi düşürdü.

  • Yemeği de bu akşamın menüsü olsun o zaman, tarhana çorbası, yeşil fasulyenin kurusunun kavurması :) bunun bi adı var mı bilmiyorum ama bu yemekle yeni barıştım. Annem kurutur getirir ben de hiç yapmazdım. Soğanı tereyağda kavurup, üstüne de biraz haşladığım fasulyeyi ekliyorum. Son olarak da 2 yumurta kırıp karıştırıyorum. Bu kadar. 
Yarının havasına hazırım...

5 yorum:

  1. Oh canım tarhana, bizde de vardı bugün :)

    YanıtlaSil
  2. O fasulye kurusuna Erzurum'da löbye diyorlardı.Hatta anneannem Gürcü, sanırım Gürcü'ler de löbye derlermiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ben bunu yeni okudum :)) çok şükür adını öğrenmiş oldum, kısa ve net :))

      Sil
  3. tarhana yapıcam ben de akşam :) zeynep getirmiş hastayım diye :) o tarhana bu akşam içilecek :)

    YanıtlaSil
  4. Tarhanaa! En sevdiğimiz çorba olur kendisi :)
    Şarkı da çok hoş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil