Bu Blogda Ara

5 Şubat 2019 Salı

5. gün

5. Sana ilham veren şeylerden bahset belki başkasına da ilham kaynağı olur.

Benim ilham perim şimdi uyuyor :) ben de o uyurken bi liste yapayım dedim. Fotoğrafların hepsi pinterestten. Aslında pinterest başlı başına kaynağım, çok seviyorum. Gecenin bi körü ne işler yaptırdı bana. Yaklaşık 10 senedir kullanıyorum. Tabi o zaman öyle kolay üye olunmuyordu, üyelerden davet alman gerekiyordu filan. Herkes kullansın tabi ama kim ne görse hemen yapıyor, sonra ben yaptım ben buldum diyebiliyor. Tabi biz 'ilham aldım' diyemiyoruz, ilk bizim aklımıza gelmeli çünkü. Bu da ayrı bi sorunsal, neyse. 

İlk olarak keten ve renk paletleri. İkisi bir arada olunca tadından yenmiyor. Hemen ne diksem, dur ne işlesem fikirleri dönüp duruyor. Ama yok işte. Bulamıyoruz. Bulduklarımız hep ithal, metresi 150 liradan başlıyor. saygılar...






İkinci olarak bitki, böcek, hayvan çizimleri. Çok yeteneksiz hissetmemle birlikte bakmak hep iyi geliyor.






Üçüncü maddede yazarlar var. Şimdi hangilerini yazsam bilemedim. Hüsnü Arkan, Ercan Kesal, Hasan Ali Toptaş, Sema Kaygusuz, Tezer Özlü, Murat Uyurkulak, Melisa Kesmez gibi gibi... 

Dördüncü olarak, müzik. Mutlaka bi şeyler çalar evde. Ezginin günlüğü, Nazan Öncel, ve daima türküler.

Hikayesi olan her şey. Bu da beni ister istemez eski kafalı yapıyor. Hikayesi olan eşyalar, şehirler...




Ve son olarak kadınlar...kendi sesini bulan, korkmayan ve pes etmeyen, egodan uzak, azdan çok eden, yoktan var eden kadınlar. Eminim yanında yörende çok vardır. Onlara bakıp bakıp hayran oluyorum. 

8 yorum:

  1. Kumaşlara bayıldım ♡ Hasan Ali Toptaş çok merak ettiğim bir yazar, henüz tanışmadık :)

    YanıtlaSil
  2. Bitirme tezim keten kumaşlar üzerineydi.Dünyanın en mükemmel lifidir, keten. Girdiği herşeyi de mükemmel yapar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tez konusunun güzelliğine bak ya, ne şans 😊💚

      Sil
  3. kumaşlara ve doğa çizimlerini ben de seviyorum şu ara çooook acemice dikmeye de çalışıyorum bişeyler kendimce değişik sebeplerim var :) ama ilham almak için güzel şeyler olması da insana güzel şeyler olacak umudunu sağlam tutmakta yardım ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Umudu dürt, umutsuzluğu yatıştır' ...💚

      Sil
  4. O ketene dokunmak başlı başına ilham dolmak zaten.. Çok seviyorum ben de ..
    Yazar zevkimizde çok ortaklık var :)
    Ercan Kesal nasıl da güzel anlatıyor değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ercan Kesal, Peri Gazozu ah diyorum...son kitabı evde hala başlayamadım, öyle uzaktan bakışıyoruz şimdilik :) ortak olan çok şey var💚

      Sil