Bu Blogda Ara

9 Şubat 2019 Cumartesi

9. gün





9. Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın

Valla ben sabahtan beri bu sorunun cevabını arıyorum ama bulamadım :) O yüzden beyim kişisine sordum ve işte cevapları: 


  • yersiz korkularım (uçak korkum başı çeker, binerim ama inene kadar dua ederim)
  • çığ gibi büyüyen abartmalarım (neşeyi de kederi de abartırım doğru valla)
  • ansızın gaza gelmem (evet gecenin bi körü evin şeklini değiştirmek, ya da fazla eşyaları elden çıkarmak gibi, bu da doğru )
  • hunharca annelik krizine girmem (Peri ağlayınca ben de ağlıyorum da bu aralar, ama daha 5 aylık, yavaş yavaş alışırım duruma, tabi her ağladığında ağlamıyorum canım :))
  • rüya görüp beyime sarmam (ya bunu yapmayan kadın var mı bilemiyorum :))
Ben demedim o dedi :) ben kendimi anlatmayı da pek beceremem. Beni benden çok görene sormak daha mantıklı geldi. Ama genel olarak kendimi eleştirecek olursam, hiç orta ayarım yok. Ya olacak ya da olmayacak. Ama olmayacağını bilmek isterim mesela. İlla olsun şımarıklığı değil de, suyun boyunu görme isteğimden. 

Bunu da ben ekleyeyim o zaman: Her şeyin mükemmel hale gelmesini beklerken zamanı öldürmek. Yani istediğim fermuarı bulmadan o çantayı dikmemek, o renk ipi bulamadan örgüye başlamamak, o kek kalıbı olmadan o keki yapmamak gibi gibi....Bunu yavaş yavaş aşıyorum ama. Zaman çok kıymetli çok :)

Hadi bakalım ben geceden yazdım yine, yarın bakarım kim ne kadar arıza :)

6 yorum:

  1. Rüyasını görürsek tâbi sararız beyimize 😁 uslu olsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla garibimin bi suçu yok, arıza bi eşi olması dışında :)

      Sil
  2. Peri ne kadar güzel bir isim, ben buna takıldım nedense :) Ah şu ansızın gaza gelmeler, neyse ki yalnız değiliz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığımı bileyim diye döküldüm valla :) kız olsa Peri ne güzel olur dimi dedim öyle aniden, oldu :)

      Sil
  3. Ansızın gaza gelmeler bende de çokça oluyor :) Bazen çok da güzel oluyor sanki ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buna bi de şey eklenir dimi, dur şu işi de bitiriyim hazır yorulmuşken :))

      Sil