Bu Blogda Ara

27 Şubat 2019 Çarşamba

27. gün

27. Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da bir şey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın ? Var mı sihirli bir kaç önerin ?


Ben toplamak için hiç uğraşmayan kısımdayım sanırım. Umarım 30umdan sonra bu huyum değişir. Yani resmi olarak Mayıs ayını bekliyorum :) Benim kolay kolay neşem gitmez. Ama gidince de etrafımda kim varsa gününü zehir ediyorum, farkındayım. Yalnızsam da hemen elime bi iş alır onla uğraşırım ya da evi temizlemeye başlarım. Temizlik ve düzen beni mutlu ediyor, evi toplarken ruhumun dağınık köşelerini de topluyorum sanırım. Yani bugün beni siz kurtaracaksınız, bakalım sizde neler var :)

6 yorum:

  1. bu yazı tam olarak ben. bu meydan okuma en fazla bana yarayacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Aman düşmesin enerjin :)

    YanıtlaSil
  3. Temizlik de güzel çözüm..Ama şöyle bol kokulu, kimyasalı çok temzileyiciler olması lazım.O mis kokular beni mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh bak geldi bile burnuma lavanta kokusu :))

      Sil