Bu Blogda Ara

28 Şubat 2019 Perşembe

28. gün-son

28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Şubat...Kısa ama bitmek bilmeyen bi aydır benim için. Ama bu sefer çok başkaydı. Olur mu olmaz mı, düzenli yazabilir miyim derken, Ezgi'nin yüreklendirmesiyle başladım ve bitti bile. Gerçekten birilerinin sizi dinliyor olması, aynı hissiyatı paylaşıyor olmanız, aranızda şehirler hatta ülkeler dahi olsa seslerinizi buluşturmanız...her günü çok kıymetliydi bu yüzden.


Umarım devamını da getirebilirim. Yazan, okuyan herkes iyi ki var. Neşemiz daim olsun.

9 yorum:

  1. Kesinlikle her gün çok çok kıymetliydi, siz de iyi ki varsınız..

    YanıtlaSil
  2. İyi ki vardık sesimiz gayet ahenkliydi

    YanıtlaSil
  3. Bloguma yaptığınız yorum sayesinde buldum sizi ne yazık ki meydan okumanın son günüydü üstelik takip edemedim ancak takipte olurum artık daha nice nice meydan okumalara aramıza hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  4. Benim içinde öyle nasıl geçtiğini anlamadım, ama devamı gelsin,
    sevgiyle takipteyim.. :)

    YanıtlaSil
  5. Kıymetliydi, iyi ki de yazdın o vakti yarattın kendine...
    Çok teşekkür ederim binbir emeğin için

    YanıtlaSil
  6. İyi ki Serap :) Yazın mutlaka bekliyorum seni..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın...https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil