Bu Blogda Ara

2 Şubat 2019 Cumartesi

2. gün

2. Düşün ki bugün doğum günün, sana ne alınsa mutlu olursun? Şöyle güzel bir hediye listesi yapsana kendine..

  • Gerda Bengtsson's Book of Danish Stitchery kitabı. Kendisi bir çarpı işi kitabı, Türkiye'de yok. Paketi açıyorum ve çok mutluyum. Hemen yıllardır sakladığım Alman ketenini çıkarıyorum, işlemeye başlıyorum.Amin.
  • Suluboya seti. Ama şu havalı olanlardan. Olmuşken çizim kalemi ve dokulu kağıt. Çünkü keramet ellerde değil, boyada. Buna inanmayı seçtim, şimdilik.
  • Bilumum kamp malzemeleri. Stanley termos mesela, aman yarabbi...
  • Bi çuval Fibra Natura  ip. Dmc mulinelere de doymam tabi. İp istifçisi olabilirim yalan yok.
  • Pica Pau'nun amigurumi kitabı.
  • Hüsnü Arkan konserine bilet. Ama kesin gidemeyiz, üzülürüm. Kalsın bu.
  • İstediğim bi kaç kitap, tamam baya bi kitap aslında.
  • Saksı.
  • Bi demet nergis.




İkinci günden diyeceklerim bu kadar. 

zaman makinesi? yok artık.

13 yorum:

  1. Nergis , tamam nergis olur bak ama kış mı doğumgünün , bak şimdi yaz doğsunsa o da zor oyyy nasıl yapsak 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs doğumluyum, sen yazınca fark ettim ki hiç mevsim gözetmemişim =)

      Sil
  2. Bu ne kadar orijinal bir liste böyle, en güzeli de nergisler.. :)

    YanıtlaSil
  3. Havalı hediyeler,güzelmiş .

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel çok tatlı, umarım önümüzdeki doğum gününde en üç tanesini alırsın :).

    YanıtlaSil
  5. 1. Gerda dedin beni benden aldın. Kanaviçe de en sevdiğim tasarımcılardan, naif ve bitkilerle dolu en sevdiğim. Bu arada bende kitabın orjinali yok ama Kuzey Avrupalı bir arkadaşım bir kaç motif scan edip yolladı, en yakın zamanda işlemek için sabırsızlanıyorum. Dilersen seninle paylaşırım mailini verirsen.

    pica pau benim de kendime dilediklerimden, o çok iyi bir tasarımcı değil mi çok şahsına münhasır geliyor bana <3

    Fibra natura da harika bir seçim.. Ah bana ip de :))
    Çok güzel seçimler, dilerim herşey gerçekleşir ama bir gün param olursa ve Gerda'nın kitabını alabilirsem sana da alacağım söz.. Çünkü onu tanıyan ve dileyen ilk kişisin, yani etrafımda kanaviçe ile ilgilenen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa Ezgi, sana sarılıyorum hisset...pinterestten kimleri bulup çat pat yazışıp desen dilendim bi bilsen, bulduklarım da acayip karanlık hiçbir şey anlayamadım :( sen bana almış kadar oldun 💚
      napıcaz bu manifaturacılık hallerimizi bilemiyorum...

      Sil
    2. Bu arada heyecandan unutmuşum tabi ser.kuzoluk@gmail.com mail adresim. bakarsın beraber başlarız. sırf onun için kumaş aldım hala saklıyorum. Gerda'cım sağolsun :)

      Sil
  6. Hıhhh bak bi bizden birini tanımış olmuşum ya bu etkinlikte ;)) İstifçi bizler, n'olcek ayol bu işler? ;))

    YanıtlaSil